ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Μοντέρνα σχέδια

   Μία από τις σχεδιάστριες που αγαπώ και η δουλειά της διαφέρει πραγματικά, είναι η Alessandra Adelaide. Σας δείχνω μερικά από τα σχέδιά της, που πιστέυω, ότι έχουν μία φρεσκάδα και ταιριάζουν με τα ανοιξιάτικα χρώματα. Η διεύθυνση του ιστολογίου της είναι αυτή που σας δείχνω και ανάλογα με το σχέδιο που σας αρέσει, σας παραπέμπει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από όπου μπορείτε να το αγοράσετε.


 Και μία υπενθύμιση, συμβουλή, κυρίως για όσες θα επιχειρήσουν για πρώτη φορά αγορές από το διαδίκτυο. Χρησιμοποιείτε prepaid cards, όπου δεν μπορείτε να έχετε άλλο ασφαλή τρόπο αγοράς, για την αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων. 









3 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Γεια σας, μου αρέσει πραγματικά το δέντρο πορτοκαλί από Alessandra Αδελαΐδα. I κεντημένο το δέντρο ευτυχής Alessandra Αδελαΐδα. Θα ήσασταν πρόθυμοι να μοιραστούν μεταξύ τους το μοτίβο;
      επιτρέψτε μου να ξέρω, χάρη
      furgamoma@yahoo.it

      Διαγραφή
  2. Τέλεια!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ τα χαριτωμένα σχέδια που ανάρτησες.Είμαι κι εγώ πολύ φίλη του κεντήματος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή